https://bezpecnostpotravin.cz/letosni-suchej-unor-zacina-dopisem-sobe/

Vydáno: 3. 2. 2025
Autor: suchejunor.cz
https://bezpecnostpotravin.cz/files/2025/02/Suchej-unor_2025_lista-300x150.jpg 300w, https://bezpecnostpotravin.cz/files/2025/02/Suchej-unor_2025_lista-768x384.jpg 768w" alt="" width="818" height="409" class="wp-image-75297" style="box-sizing: border-box; height: auto; max-width: 100%; border: 0px; display: inline-block; vertical-align: bottom; color: var(--gov-color-brown); contain-intrinsic-size: 3000px 1500px;" loading="lazy" decoding="async" />


Suchej únor je impuls k přehodnocení tvého vztahu (nejen) k alkoholu a k nastartování nových návyků.
Odměnou může být lepší spánek, víc energie, ušetřené peníze nebo nový sportovní cíl. A i když to nedáš na 100 %, důležité je, že jsi to zkusil/a. Je to jen na tobě!

Kampaň Suchej únor je ve třináctém roce stále populárnější.
Nabízí možnost poměřit své síly s alkoholem a dozvědět se, jak na tom objektivně jsem ve vztahu k alkoholu, případně ve vztahu k jiné závislosti.
Nabízí příležitost zažívat své společenské vztahy jinak, bez berličky alkoholu. Ušetřený čas, peníze, čistou hlavu lze použít na dosažení nějakého jiného cíle – objevit pro sebe nějaký nový sport, s přáteli zažít jiné, nové situace a dopřát si nové zážitky, získat nové přátele, koupit si, na co dosud nebyly zdroje :-), podniknout nějakou výpravu, čelit zlo/zvyku možná již téměř pravidelné konzumace společně s ostatními „Sušiči“ a ověřit si, že

„TADY POŘÁD JEŠTĚ ROZHODUJI JÁ A NE ALKOHOL!“

Do projektu se každoročně hlásí víc a víc odhodlaných bojovníků :-), viz graf, ilustrující účast dospělé populace obou pohlaví v jednotlivých letech projektu:

https://bezpecnostpotravin.cz/files/2025/02/ucast-v-projektu_orez-300x176.jpg 300w" alt="" width="569" height="334" class="wp-image-75301" style="box-sizing: border-box; height: auto; max-width: 100%; border: 0px; display: inline-block; vertical-align: bottom; contain-intrinsic-size: 3000px 1500px;" loading="lazy" decoding="async" />

V roce 2024 se zúčastnilo na 1 200 000 dospělých osob. S podporou se připojily stovky firem. Povědomí o této kampani má 86 % populace.
Za hranou rizikového pití se v ČR pohybuje kolem miliónu osob…

Benefity jsou jasné, nabízí se všem:

Zdroj: HSHMP